handphone slide!!!!!!!!!.......... | ckod-ckodok

ckod-ckodok: handphone slide!!!!!!!!!..........

Wednesday 21 September 2011

handphone slide!!!!!!!!!..........

pakai hp jenis yang yang slide mang best....ada gaya la bila nak guna srett..gelonggsorkan keatas...tapi yang xbest...arghhhhh.....berbunyi krekk...golap tetiba skrin ..eden xtau la pasal apo....cek punya cek masih tak tau gak...aku bawa la ke kedai..apek uh kata kena virus..haih..aku mls la repair kat apek uh sbb aku reti format sendiri,,,tapi aku pelik tiap kali aku tolak nak buka hp pasti kuar satu bunyi...alih2 aku cari kat tenet rupa-rupanya kabel ea da putus...ada satu info tu kata..masalah ni akan jadi kat handphone slide cepat o lambat je....aku xpasti la...aduh nak repair dekat2 rm100 lak tu..t repair jadi ag????aku yang dalam dilema..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...