arena komik?????? | ckod-ckodok

ckod-ckodok: arena komik??????

Friday 21 October 2011

arena komik??????

aku mang minat baca komik,,terutamanya komik dari jepun,bkn nak bangga negara lain tapi lukisan and jalan cerita downg mang best..dulu aku pembeli tegar arena komik.kowng pernah dgr x komik ni??tetiba komik ni diberhentikan..aduh...frust gila aku...



setakat ni xada ag buku komik alih bahasa cam arena komik yang dapat menambat hati aku...dekat 5tahun gak la aku baca arena komik neh....buku yang 1st keluaran pon aku ada simpan.stiker free yang dowg bagi dalam komik toe ada ag aku simpan.aku gak aku termiss keluaran tp xbyk la,,masa skol dlu xbrape nak ada duit nak beli jd termiss la.hohoho...aku xtau nape majalah ni diberhentikan secara mgejut..haiz...kowang ada komik alih bahasa cam arena ke,,kreko yang kowg tau..share2 la.....skod2 0.0

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...