MACAM MANA NAK TENGOK ADAM DAN HAWA ONLINE | ckod-ckodok

ckod-ckodok: MACAM MANA NAK TENGOK ADAM DAN HAWA ONLINE

Saturday 19 January 2013

MACAM MANA NAK TENGOK ADAM DAN HAWA ONLINE

 assalammualaikum,,

adam hawa online
hari ini lin nak kongsi MACAM MANA NAK TENGOK ADAM DAN HAWA ONLINE.semua orang tahukan drama adam dan hawa menjadi fenomena di seluruh malaysia,adam dan hawa adaptasi sebuah novel adam dan hawa dari novelis terkenal iatu aisya sofea.

lin nak kongsi sedikit sinopsis novel ADAM DAN HAWA .

Cerita ini bermula apabila seorang remaja kampung bernama Ain Hawani yang baru habis spm telah berkerja di tadika di kampung nya yang dimiliki oleh kakak Adam Muhkriz
Ketika bekerja disana lah Ain Hawani telah berjumpa dengan adam muhkriz, kali pertama Ain Hawani Melihat Adam Muhkriz Ain Hawani telah jatuh cinta padanya pada pandangan pertama, Adam Muhkriz ialah adik kepada tuan tadika tersebut yang bekerja sebagai pilot si sebuah syarikat penerbangan tempatan iaitu Mas dan dilihat berperangai ala-ala playboy.
Namun umpama malapetaka menimpa Ain Hawani apabila Ain Hawani dan Adam muhkriz telah ditangkap basah bersama oleh orang orang kampung , Ain Hawani Terpaksa Berkahwin dengan Adam Muhkriz untuk membersihakn namanya dan dan nama keluarganya.
Namun Ain Hawani dan Adam Muhkriz tidak bahagia dengan perkahwninan tersebut kerana beberapa hal yang berlaku.
Adam Muhkriz dilihat lebih mendiamkan diri seolah benar mereka berkhalwat sedangkan mereka rupanya difitnah oleh bekas teman wanita Adam yang cemburukan Adam dan Ain Hawani.
Sinopsis Adam Dan Hawa Kembali Menarik Apabila Selepas itu mereka terpisah apabila Ain Hawani telah berjaya melanjutkan pelajaran diluar negara selama 8 tahun, Adam Muhkriz yang masih menganggap Ain Hawani sebagai seorang isterinya rela menunggu ain hawani selama 8 tahun ini namun semua itu berbeza bagi ain.
namun mereka kembali bertemu di tempat paling mulia di dunia ini iaitu mekah, selepas itu mereka berdua pulang ke tanah air dan hubungan cinta mereka kembali bertaut kembali

sekarang link nak tunjuk kan  MACAM MANA NAK TENGOK ADAM DAN HAWA ONLINE .awak semua pergi laman web ini ok.

http://www.flm2u.com/2012/09/adam-dan-hawa.html


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...